sreda, 30. november 2011

Čaj. Tea.

Danes bom pisala o čaju. Vendar ne o navadnem čaju, ki ga pijemo ob mrzlih zimskih večerih, ampak o enem bolj posebnem čaju. Čaju, ki ga ponavadi dobim, ko grem na obisk k prijatelju, ki obožuje čaje. OK, tega čaja, o katerem bo danes govora, res še nisem pila, vendar vem, da me bo vedno znova presenetil s kakšnim novim okusom čaja. :)
Today I will write about tea. But not about "normal" tea that you drink on cold winter evenings, but about one of the most special teas. Tea, I usually get when I go to visit a friend who loves tea. OK, this tea, which I will be speaking of today, I've never really drank, but I know that he will always surprise me with some new flavours of tea. :)

In kako pripravimo ta poseben čaj?
And how to prepare this special tea?
No, najprej kupimo ta zeleni čaj.
Well, first we buy this green tea.


V vrečkici naš čaka presenečenje. Cvet.
You will find a surprise in the bag. The flower.


Ta cvet spustimo na dno čajne skodelice ...
We drop this flower to the bottom of the tea cup ...


... in ga prelijemo z vročo vodo.
... and pour it with hot water.


Cvet se začne počasi odpirati ...
The flower begins to open slowly ...


... in odpirati.
... and open.


Dokler se ne popolnoma odpre.
Until it fully opens.


Na nas je samo še to, da uživamo ob skodelici odličnega čaja.
We just have to enjoy an excellent cup of tea.


Posebna zahvala za to objavo gre Mateju, ki mi je prijazno dovolil, da objavim "njegov čaj" na najinem blogu. Hvala! =)
Special thanks for this post is going to Matej, who has kindly allowed me to publish "his tea" on our blog. Thank you! =)





All the pictures in this blog post are owned by us.

3 komentarji:

  1. vauu zanimivo :) bi se dalo izvedeti kje se dobi?

    OdgovoriIzbriši
  2. danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...