torek, 13. december 2011

Nadaljevanke. Serials.

Saj vsi vemo, kako je z njimi ane? Pogledaš prvi del, ti je ql, pogledaš drugi del, ti je še vedno ql ... in potem seveda ne moreš, da ne bi pogledal še vseh ostalih delov ... petih sezon. =)
You all know how it is with them right? You look the first part, it`s ok, you look the second part, still ok ... and then of course you can`t not have to look at all the other parts ... of five seasons. =)
Sama gledam kar nekaj nadaljevank. Za večino je "kriv" prijatelj Matej, ki mi vedno priporoča kakšno dobro. :P
I watch quite a few series. For most of it I "blame" a friend Matej, who always recommends me any good serials. : P

Trenutno so na mojem seznamu:
Currently on my list:

- 2 broke girls (trenutno poteka prva sezona / first season )


- America`s Next Top Model (že 17. sezona, ki se je končala prejšnji teden / 17th season, which ended last week)


- Gossip Girl (OK, tu sem v veliiikem zaostanku, saj sem šele pri 2. sezoni / OK, here I`m a looot behind at second season)


- Hot in Cleveland (presrečna, ker se je končno začela 3. sezona / happy, because the 3rd season finally began)


- Revenge (poteka 1. sezona / first season)


- The Amazing Race (19. sezone je bilo pravkar konec / 19th season just ended)


- The Big Bang Theory (smo pri 5. sezoni / 5th season)


- The Lying Game (no ja, čakamo na nadaljevanje / waiting for new episodes)


- Pretty Little Liars (tudi čakamo na nadaljevanje / waiting for new episodes).


Potem pa sta tu še 2, ki še čakata, da dobim čas, da začnem gledat :P
Then there are the two that are waiting for me to get the time to start watching: P

- Ringer


- The Vampire Diaries.


Kaj pa vi? Gledate katero izmed naštetih nadaljevank? Bi dodali še kakšno svojo najljubšo? =))
What about you? Viewing any of the series above? Would you also add some of your favorite? =))






We do not own any of the pictures in this blog post.

4 komentarji:

  1. Revenge is awesome!!!! like really...

    I watch: The Lying Game, PLL, Switched at Birth (back in January), Gossip Girl, 90210, Glee, Revenge, The Vampire Diaries, The Secret Circle (you need to watch!!!!), Bones and Grey's Anatomy...and I'm pretty sure I'm still missing one or two on this list...

    I don't really recommend the Lying Game to be honest...

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz jih tudi gledam kar nekaj: Once upon a time, Gossip Girl, Hart if Dixie, The lying game, Pretty little liars, Ringer, Revenge, The secret circle, Vampire diaries.. sem pa zdaj dobila ideje še za par novih, hvala ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, jaz pa sem tako slaba, kar se tiče nadaljevank. Spremljam edino Game Of Thrones, ker je še najbolj po mojem okusu. Nekako sem bolj za filme in se kar ne moren spraviti k nadaljevankam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledam Hot in Cleveland, Vampire Diaries, HIMYM, občasno pogledam tudi Maščevanje :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...