nedelja, 15. januar 2012

Enya - Only time

V 2. letniku faksa so nas naučili, kako uporabljati movie maker. Vse od takrat z užitkom od časa do časa ustvarim kakšen filmček. Nič posebnega in ekstravagantnega, večinoma o meni ljubih skakalcih in igralcih.
In the second year of college they have taught us how to use movie maker. Ever since then, with pleasure from time to time I create some movies. Nothing special and extravagant, mostly about my dear jumpers and actors.





Tokrat pa sem se odločila, da uporabim fotografije, ki sem jih dobila na spodnji povezavi:
This time I've decided to use the photos that I've got on the link below:
Beautiful place Earth.


Fotografije so res čudovite in sem jih dodala pesmi, ki je prav tako čudovita in sproščujoča.
The photographs are really beautiful and I've added a song that is also beautiful and relaxing.


Ali mi je to dobro uspelo, pa presodite sami. =)
If I did this well, judge for yourself. =)

Enya - Only time




We do not own any of the pictures in this blog post.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...