nedelja, 23. september 2012

Bourjois laki // Bourjois nail polishes

Že nekaj časa nazaj sem izkoristila junijsko akcijo Bourjois lakcev in kupila moje prve štiri. 10 dni ravno ne zdržijo, 3 dni je pa bolj realno. So pa luštni in se dokaj hitro sušijo! Ampak res bi jim lahko dali kakšna zanimiva imena, ne le številke! 
I bought my first four Bourjois polishes some time ago in June when they were discounted. They don't last 10 days, but 3 are not a big problem. They are cute though and dry quite fast! But they could give them more interesting names than just numbers!

Bourjois nail polishes


Bourjois 10 Days Nail polish brush
Evo jih! 
Swatches ahead! 

Bourjois 10 Days Nail polish 14

Bourjois 10 Days Nail polish 14

Bourjois 10 Days Nail polish 15

Bourjois 10 Days Nail polish 15

Bourjois 10 Days Nail polish 15  glittery parts =)

Bourjois 10 Days Nail polish 18

Bourjois 10 Days Nail polish 18

Bourjois 10 Days Nail polish 26
Tale je v resnici malenkost temnejši:
This on is actually a bit darker:

Bourjois 10 Days Nail polish 26


15 je moj najljubši, pa vaš? 
15 is my favorite, and yours? 

13 komentarjev:

  1. never tried any, that first pinky color and the blue look cute =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They are cute and I really like them, try one if you'll have a chance ;)

      Izbriši
  2. Čudoviti so, edino kar me moti pri njih je čopič, se mi zdi, da full oteži nanašanje :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je pa sploh na levi roki lažje nanašat s takim čopičem, na desni pa težje. :D

      Izbriši
  3. Imam oba rozasta laka. In obožujem jih! :)

    xo Deja
    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
  4. imam plavog, boja mi je fantastična ali kvaliteta nula, ne izdrži mi ni puna dva sata na noktima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni potem še dolgo zdrži, če gre včasih 3 dni ... Ne vem, zakaj se jim potem reče 10 dni. ;)

      Izbriši
  5. svi svijetli su mi odlični ali ovaj tamni bas i ne

    OdgovoriIzbriši
  6. They look really pretty and the brush seem to be a brush that I would love :) I don´t like it either when nail polishes (or eye shadows) don´t have a name :/
    Sometimes they do have names but the names are only shown on their website etc and that is a bit silly :)
    hugs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, there have to be names on the bottles! I agree with you, just numbers are boring :)

      Izbriši
  7. 18 :D Se ti zdi, da delujejo tudi kot utrjevalci? Piše "2x stronger nails", zato vprašam :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...