nedelja, 25. november 2012

Norosti mladosti.

Danes sem govorila s prijateljico in zašli sva na zanimivo temo. Pogovarjali sva se namreč o tem, kako smo včasih prišle v stik s fantom, ki nam je bil všeč. Govorim seveda o času pred facebookom.
Today I had a talk with my friend about a very interesting thing. We were talking how did we get in touch with a guy that we liked. Talking about times before facebook.

Source



Danes je vsa stvar precej enostavna. Izveš njegovo ime & priimek, odhitiš na facebook, ga poiščeš, dodaš, počakaš, da te sprejme, in tadaaaam, naj se osvajanje začne.
Today everything is very easy. You find out his name and surname, run to facebook, look for him, add him and then wait for him to accept your friend request and taaaadaaaam, let the flirt begin.

Source



No, v času pred tem pa smo počele vse mogoče norosti, da smo dobile npr. njegovo telefonsko številko in da smo mu lahko potem poslale kakšen sms.
Well, before facebook we did all sort sof things to get his phone number and that then we were able to send him text message.


Seveda so tisti nerodni, sramežljivi začetki prav zabavni (no, nekaj let po tem se tem dogodkom verjetno vsi pošteno smejimo).
Of course all those clumsy, shy beginnings are fun (well, at least some years after that we can all laugh about it).


Po manjši "raziskavi" sem odkrila sledeče načine začetkov pogovorov:
After a little "research" I found those beginnings of the conversation:

- kakšna lepa misel, ki mu pričara nasmeh na obraz,
- a nice thought, that brings a smile on his face,

- uuuups, napačna številka,
- ooooops, wrong number,

- nekaj pa je tudi takih direktnih, ki so enostavno rekle bobu bob.
- well some were brave enough to say it directly.


Seveda se potem začne "zasliševanje": kdo si, od kod si, zakaj mi pišeš, od kod ti moja številka ... in podobna, vsem znana vprašanja.
Of course then the "interrogation" began: who are you, where are you from, why did you write to me, where did you get my number ... and some similar questions.

Source

Potem čez čas se je seveda treba dobiti - največkrat kar na kakšni pijači. In, če je kemija obojestranska, se potem vse skupaj lahko stopnjujejo v eno lepo dogodivščino - zvezo.
Then after some time you have to go out on a date - mostly to have a drink. And, if the chemistry is two-sided then it all leads to a new adventure - relationship.


Kakšni so pa vaši spomini na osnovnošolsko & srednješolsko zaljubjenost in osvajanje? :-)
So what are your memories about you primary & high school crushes and all the flirt? :-)

Source




We do not own any of the pictures in this blog post.

14 komentarjev:

  1. omg. pa še res je :D
    Danes pa ne samo na facebooku, še pogooglaš ga lahko. V bistvu pogrešam stare začetke, najraje bi vidla, da mi kdo pošlje navadno pismo (I'm so old school :P). Danes je vse tako preprosto, čeprav se nam zdi komplicirano. Ni se nam treba več pol toliko potruditi kot je bilo to včasih, čeprav internet prav pride za sramežljive osebe.
    Meni osebno se zdi bolj kljut old school. Sploh pa ker sem js taka oseba, da mi mora dat fant občutek, da se je potrudu zame. Deja, how come you single? :P
    Nice post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-)
      Uuuuu ja, meni še zmeri ni lepšega kot eno navadno pismo dobit po pošti :-) Lepše kot pa 10 mejlov na dan :-P

      Izbriši
  2. hehe :) zabavno :) pa še tiste reglje, čuki itd :) čeprav nisem nikomur kar tako "ups" poslala smsja :) hehe...
    sej pred facebook-om je bil pa irc :), potem pa msn messenger, kjer smo bili tudi vse gor :) hehe...

    OdgovoriIzbriši
  3. To so bili stari časi ja... smsi od neznane številke in nočni klici. :) Ker je bila cenejša tarifa seveda. :) Osvajanje danes? A še obstajajo dobri tipi? A niso že najboljši poročeni? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehehe, ni nam bilo dolgčas ne :-))
      ahahaha, so, so :-P al pa zasedeni :-P

      Izbriši
  4. Joj jaz sem z mojim že 6 let, tako da poznam samo star način ;))
    ...Ki mi je vsekakor bolj všečen, kot današnji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čestitkeeee =))) 6 let je pa kar leeeepa doba :-)
      meni je bil tudi "stari" način lepši ;-)

      Izbriši
  5. Jaz sem si te sms-e še lepo prepisovala in zdaj, ko kdaj med generalnim pospravljanjem naletim na ta famozni zvezek, zardevam ob branju in se sprašujem, če sem to res jaz bila zmožna pisat in se čudim, da mi je sploh kdo odpisal na vse frocarije. :) Ampak ja, je bilo pa vznemirljivo čakat na tiste sms-e. Pisma so bila pa bolj v OŠ, do pojavov mobitelov. Uf, to so bili časi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem si tudi neki časa to prepisovala, samo sem ob zadnji generalki vse zmetala stran :-P

      Izbriši
  6. ja sam svog dragog (odavno bivseg) upoznala drugačije u foto klubu pa uzimanje brojeva njemu i ja sam bila ta koja je prva zvala

    OdgovoriIzbriši
  7. uf, tole je pa zbudilo kr neki spominov na tiste čase :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...