četrtek, 15. avgust 2013

Blebetanje/Babbling #11

Nazaaaaj sem! Ne morem verjet, da je bilo tako dolgo in sem zanemarjala blog. Ampak zelo sem bila zaposlena - služba, izpiti ... Okej, priznam. Lena sem bila. Najprej sem gledala vse epizode Modern Family ...
I'm baaack! Can't believe it's been so long. I've been neglecting this blog. I'm sorry. But I've been busy, you see, work, exams ... Oh okay! The real reason was I was really lazy. And I watched all of the episodes of Modern Family first ... 



Potem sem naletela na Downton Abbey. Ojoj. Naglas in drama in mamo in ata bom zdaj klicala "mama" in "papa"! Komaj sem se zadrževala, da nisem non stop guglala, kaj se bo zgodila. Samo za gospoda Batesa sem se pregrešila, ampak moje srce ne bi vzdržalo. In zadnji del!!!
And then I found Downton Abbey. Oh my. The accent! The drama! I'm gonna start calling my parents "mama" and "papa"! I barely kept myself from googling what happens. I admit, I googled what happens to Mr. Bates. My poor heart just couldn't handle it! And the season finale! Oh no they didn't!!! 



Potem sem se odločila, da je za moje zdravje boljše, da spet gledam Gilmore Girls. Ampak ... Ko to gledam, si zaželim, da bi spet pila več kave. Včeraj sem zgodaj vstala in potem do 10. zjutraj spila dve kavi ... Potem sem se v službi skoraj zaletela naravnost v police in se mi je še 2 uri vrtelo.
So after that I decided it'd be better for my health if I just watch Gilmore Girls again. But the thing is ... When I watch Gilmore Girls I always miss those days when I drank 3 cups of coffee almost each day. So yesterday I got up early and I was very sleepy so I drank two coffees by 10 a.m. Then I almost hit the shelves at work really bad because I was so dizzy. Oh well, I'll get used to it again. Or I'll just drink one cup ... 

Kakorkoli, kaj sem počela vmes, ko me ni bilo? Šla sem gledat Rudolpha! In zdaj kuham! Prvič v življenju (pa potem še 2. in 3.) sem naredila vegi čufte v paradižnikovi omaki. Kuhinja je potem zgledala, kot da se je v njej zgodil ogaben umor.
Anyways, what have I been up to since I've been gone ... I went to see Rudolph! And I cook now! For the first time in my life (and then 2nd and 3rd) I made meat-less meatballs with tomato sauce. The kitchen looked like a seriously violent murder happened there.


Sicer imam pa rada vsak izgovor, da grem v Ljubljano.
And I'll take any excuse to go to Ljubljana.

Ljubljana castle

Potem sem ugotovila, da so na Asosu super oblekce. In imajo razprodajo. Zato sem jih kupila 5.
Then I found out there are pretty dresses on Asos. And they had a sale. So I bought 5.



Ups.
Ooops. 

Naredila sem prve tri zmešančke! Vijola je super!
I've made my first three mixed polishes, yay! The purplish one is cute! 


Lakirala sem si nohte! Samo fotkala jih nisem velikokrat, ampak tile so mi bili res všeč.
I also did my nails! Just didn't take many pictures but I really liked this one.

Did my nails.

Zmanjkalo mi je najljubšega blusherja. :(
I ran out of my favourite blusher of all times. Sad times.

Bye bye dear friend.

Od zdaj naprej bodo moji lasje super, ker sem si kupila te! O in odločila sem se, da se nekaj časa ne bom barvala. Če kogarkoli zanima. Me zanima, kako dolgo bom zdržala. Narastek imam že itak tak, da se ne opazi več in imam pač ombre lase. Zdaj imam pa najbrž še nekaj let, preden osivim, zakaj ne bi še enkrat videla mojo pravo barvo las. Do pred dvema dnevoma mi je super uspevalo, zdaj mi grejo pa lasje spet na živce.
I think my hair will look perfect from now on! Love these! Oh and I've decided not to dye my hair for some time, ha, I wonder how long I'll last ... My roots already look as if I dyed my hair ombre so I figured I have a few years left before I turn grey so why not see my real hair colour once more ... It's been going well till like 2 days ago when I started thinking again.

Hello new friends!

Našla sem svoji stari Revlon paletki! Pred manj kot 3 leti sem imela samo ti dve, eno maskaro, tekoči puder, črn eyeliner, blusher, ki ga nisem uporabljala, in 3 lake za nohte - prozornega, črnega in rdečega. Zdaj sem malenkost razširila izbiro. Čisto malo.
I found my old Revlon palettes! Less than 3 years ago I only had these two, one mascara, one foundation, a black eyeliner, a blusher I didn't use and 3 nail polishes - clear, black and red. I've expanded my collection a bit since then. Just a bit.


Aaaa ste videle nove Beauty UK paletke? 
Haaave you seen these new Beauty UK palettes yet? My heart stopped when I first saw them. Awesome. Awesome!

Beauty UK Posh palettes

Tem sem se danes izogibala cel dan ...
Oh I've been avoiding these whole day today ... 


Ker bi raje brala te.
I have an exam soon and I'd rather read these.


O! Kupila sem si pametni telefon! Moj prvi! Zdaj lahko tvitam fotke, luksuz! Se pa počutim kot stara mama, ker nimam pojma, kaj počnem. Par dni nazaj mi je nekako po pomoti uspelo prit do tega, da lahko enostavno pomešam tista namizja - em ... Kako se jim reče? Tiste stvarce med katerimi lahko preklapljam pa so gor ikonce? No to. Ne najdem več. Stric na mobitelu mi je vključil vse možno (ker sem bila dovolj neumna, da sem se strinjala s tem, da mi naredi prenos podatkov, čeprav telefonske bi pa res znala prekopirat s sim kartice!) in prva dva dneva sem se mučila, kako sploh izklopit 3G, ker mi je prvi dan pojedlo 55 mega. Počutim se staro. Ampak sem vsaj preoblekla moj telefon v nekaj bolj spodobnega. Res ne morejo pričakovat, da bo cele dneve v dolgočasnem prozornem etuiju!
Oh! I've bought myself a smart phone! My first one! Now I can tweet pictures, I can barely believe it! And I feel like a grandma because I just don't know what I'm doing. A few days ago I somehow tapped on the phone in some way and opened this really useful way to reorganise my slide thingies - you know, the "desktops" with the app icons thingies? Well, I don't know how I did it anymore. The guy at the store also turned on a bunch of stuff he didn't have to (I was stupid enough to agree he could transfer my data even though I'd know how to copy the numbers from the card to the phone!) and for the first two days I tortured myself with how to turn off the 3G. I feel old. But anyhow, I dressed my phone up! They can't expect me to have it in the boring see-through case! 

Pretty bunny phone with a bunny tail!

O o o!!! Par dni nazaj sem dobila tele! SunSmiles sandalčki, ki jim lahko menjam pasove. Navdušena! Samo da jih sprobam, pa pride objava!
Oh oh oh! I've got these a few days ago! SunSmiles sandals you can mix & match! I'm more than enthusiastic! Can't wait to properly try them! Expect a post soon! 


No, pa grem. Najbrž me čaka tole ... Tečno. Kakšen mesec nazaj je nalagal po 10 apdejtov vsak dan cel teden. Samo ugasni se!
And I'm off. This is probably waiting for me ... Annoys me so much. A month back it installed like 10 updates each day for a week. Just turn off!


In ... Če še kdaj izginem za več kot en mesec, lahko brez problema pridete na obisk in me oklofutate!
Also ... If I'm ever absent for more than a month again feel free to come for a visit and slap me or something!

P.S.: Kmalu imam rojstni dan. Če ne pa - Božiček, sem prehitra?
P.S.: My birthday is soon. Or - Santa, too soon? 




14 komentarjev:

  1. Ufff... si se razpisala! :) Čisto razumem kako se lahko zgodi, da blog zanemariš za nekaj časa, se mi je že dostikrat zgodilo.

    Drugače mi je pa vse všeč - oblekce, lakci, nohtki, paletke... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh, se je 3 mesece nabiralo za tole objavo, potem se pa niti nisem trudla skrajšat. :P
      Sej pavza včasih čist paše :D

      Izbriši
  2. Nove Beauty UK palet so mi zelo lepe, lepše kot prejšnje, upam, da je tudi kvaliteta boljša. :) Tale nova Sleek paleta pa izgleda prav mamljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasne so in super kvalitete - meni se obdržijo kot Sleekice :) Pri tej tanovi Sleek se mi bo zmešalo. :P

      Izbriši
  3. Joj, tudi mene je zadnji del/kader v Downton Abbey popolnoma šokiral. ;(

    Komaj čakam prvi del 4. sezone.
    Saj bo september hitro tu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še malooo! ;)
      Preveč se igrajo z nami! Pa ko že razmišljaš: o lej, srečni so - zraven imaš pa v glavi: neki se bo zgodilo! :D

      Izbriši
  4. Kak luškana objava! Sem se prav malo nasmejala:) etui od telefona je tak iii!:D

    OdgovoriIzbriši
  5. me likey your dresses! and your bunny too =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, imela si se vsekakor suuper :D
    Gilmore Girls. Ker nisem velika ljubiteljica kave.. Pa si vedno začelim hčerke.. pa jih bom imela kmalu komaj rosnih 20. Ne me čudno gledat ampak tak je :P Ker imata tako super komunikacijo in odnos, da si enostavno zaželim :D Zato raje več ne gledam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ej, če bi imela zagotovilo, da bom mela tako pametno in nekomplicirano hčerko (okej no, v 3. sezoni je še nekomplicirana :D) ... :D

      Izbriši
  7. Glede Downton Abbey....sem skoraj znorela zaradi tako smotanega konca...ravno not padeš in potem moraš čakat celo večnost da vidiš, kako bo šlo naprej. Pa saj je že skoraj september :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si sploh ne znam predstavljat, kako bo zdaj, ko bom morala sproti gledat - tele tri sezone sem pogledala v kosu :D Potem pa čakanje, ah! ;)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...