sobota, 19. oktober 2013

Po treh tednih // After three weeks ...

... brez laka na mojih nohtih, sem se danes ponovno "opogumila" in ga nanesla.
... without nail polish on my nails I find some courage and put it on again. 

Ugotovila sem namreč, da imam izredno slabe nohte, zato sem jim privoščila malo počitka. 
I found out that I have very bad nails, so I decided to take some "rest" with nail polish.


Uma, Beauty UK



Skoraj vsak večer sem jih mazala z Depend - myrrh oil in razlika je kar opazna. Verjetno je k temu pripomogla tako odsotnost laka in acetona, kot samo olje.
Almost every night I put on Depend - myrrh oil and now I can see a difference. Probably also because I didn`t use any nail polish and acetone but just that oil. 


Depend: Myrrh oil


Danes pa, kljub temu, da nohti niso še popolni, nisem več zdržala in ustvarila tole:
But today I could`t do it anymore, so I did this (despite my nails aren`t perfect yet):


Uma, Beauty UK


Uporabila sem rdeč lak Uma in pa bel lak Beauty UK. 
I used red Uma nail polish and white Beauty UK nail polish. 


Uma, Beauty UK 


Rezultat sicer ni tak, kot sem si jaz zamislila, vendar tudi tole ni slabo. ;-)
It`s not what I had in mind but that`s not to bad eather. ;-)


Uma, Beauty UK


Predvsem je pa lepo spet videti nekaj barve na mojih nohtih! :-) 
But it`s really nice to finally see some colour on my nails again! :-)



2 komentarja:

  1. that must have been hard on you girl! but sometimes it's good to leave them be...I'm still trying to decide if I'll paint mine this week...

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...