torek, 17. marec 2015

I Heart MakeUp: Sunday Girl (review)

Da ne bom imela samih rdečih šmink, sem se tokrat odločila za malce drugačen odtenek. 
So that I wouldn`t have just red lipstick, I decided for a slightly different shade this time.

I Heart MakeUp: Sunday Girl

Tako sem tokrat kupila šminko v svinčniku I Heart MakeUp: The Wow Stick: Sunday Girl. 
So I bought this beautifull lipstick in pencil I Heart MakeUp: The Wow Stick: Sunday Girl.

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Je že moja druga v tej zbirki intenzivnih, kremnih mat odtenkov.
It's my second in this series of intensive, creamy matte shades.

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Šminka mi je super, ker je res preprosta za nanos. 
Lipstick is great because it is easy to apply.

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Na ustnicah je tudi zelo lepo obstojna po več ur, kar je vsekakor velik plus.
It is very persistent on the lips for several hours, which is definitely a big plus.

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Če ti je všeč, jo lahko dobiš na sletni strani licila.si - tule.
If you like it you can buy it also in Hungary, Croatia and Czech

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Če pa bi raje preizkusila kakšen drug odtenek, pa pokukaj tule.
And for the others shades check here - Hungary, Croatia and Czech.

I Heart MakeUp: Sunday Girl


Dobite jih za 4,95€. 
You can buy them for 4,95€.

I Heart MakeUp: Sunday Girl






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...