sobota, 6. avgust 2016

NOTD: Golden heart

Kljub temu, da mi je moja zadnja manikura odlično zdržala (nedelja - petek, pa se lak še kar ni okrušil), je bil čas, za novo ustvarjanje. 

NOTD: Golden heart


Tokrat sem izbrala Farmasi lak za nohte, ki sem ga dobila v svojem DashBox-u. 
Trenutno je na njihovi spletni strani znižan iz 3€ na 1,38€. Sama imam odtenek št. 415.  


NOTD: Golden heart
Kot vedno, pa sem poleg laka uporabila še:
- Depend myrrh oil
- Essence base coat
- Essence top coat.

NOTD: Golden heart
Za popestritev same manikure pa sem uporabila še zlate srčke, ki jih dobile na spletni strani Lady Queen. Uporabite pa lahko tudi najino kodo za -15% popust.  


NOTD: Golden heart







2 komentarja:

  1. We got best Quality Jackets on our store in which you can check Vintage Motorcycle Jackets which is For Mens Premium Wears you can also get Cafe Racer Leather Motorcycle Jacket

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...